18 October 2024

Transformatie van development bureau naar leading Mobile Agency.

Shape 6

18 oktober 2024, ‘s-Hertogenbosch 

Eindelijk is het moment daar: na 12,5 jaar nemen we afscheid van onze oude naam en branding. Vandaag lanceren we onze rebranding, die perfect aansluit bij onze toekomstige positionering en strategie. Met trots stellen we ons graag opnieuw aan je voor.

Sterke groeiambities 

Myler Media is een pionier op het gebied van mobile app development. Sinds onze start in 2012 zijn we als organisatie niet alleen gegroeid met de opkomst van mobile, maar hebben we ons ook voortdurend aangepast aan de ontwikkelingen binnen deze technologie. Waar we vroeger simpele, "leuke" apps ontwikkelden, zijn de digitale vraagstukken van organisaties tegenwoordig veel complexer en serieuzer geworden. Tegenwoordig richten we ons op de integratie van mobiele technologie in bedrijfsprocessen en de digitale klantreis. Waar mobile apps ooit een ‘nice-to-have’ waren, zien we anno 2024 dat mobile een steeds belangrijkere rol speelt in hoe klanten van de toekomst bediend willen worden. In de digitale transformatie zien we steeds meer organisaties innoveren met (nieuwe) producten en diensten, met gepersonaliseerde on-the-go touchpoints voor klanten. De markt is duidelijk volwassener geworden, en wij ook.

Van Apps naar Mobile Experiences. 

Wij zijn ervan overtuigd dat we nog maar aan het begin staan van hoe we mobiele technologie in processen en kanalen kunnen inzetten. Met de verdere ontwikkeling van technologieën zoals IoT, AR, VR en AI zien we een breed scala aan kansen voor organisaties om hun customer experience verder te verrijken.

Onze ambitie om een leidende rol te spelen is in het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van nieuwe technologieën in mobile experiences. Het afgelopen jaar hebben we benut als een moment van reflectie om deze ambities verder vorm te geven.

We namen de tijd om stil te staan bij de reis die we hebben afgelegd en richtten onze blik op de weg die voor ons lag. De afgelopen jaren hebben we een sterke consolidatie gezien in het bureaulandschap, waarbij gespecialiseerde bureaus werden opgenomen in fullservice proposities en de markt steeds meer generaliseerde. Als mobile agency, gespecialiseerd in app-ontwikkeling, stonden we voor de keuze: meegaan of ons eigen pad volgen. Wij kozen bewust voor het laatste.

Apperium: Explore the Mobile Frontiers. 

Sinds 2012 zijn we voortdurend aan het pionieren, en dat doen we nog steeds. Het ontdekken van nieuwe technologieën, toepassingen en mogelijkheden om waarde toe te voegen aan de customer experience van producten en diensten zit diep in het DNA van onze organisatie. Toch hebben we de afgelopen jaren vaak in de schaduw gestaan van onze eigen bescheidenheid. Vandaag stappen we uit die schaduw en omarmen we onze ware identiteit met de lancering van onze rebranding.

Per 18 oktober 2024 gaat Myler verder onder de nieuwe naam; Apperium – met afgeleide pay-off: Explore the Mobile Frontiers. De naam en pay-off alleen weerspiegelt onze ambitie en nodigt klanten uit om samen met ons op reis te gaan naar mobiele toepassingen. Met de verandering van merknaam willen we ook plek geven aan een totaalpropositie in de niche van mobile technologie. Met Apperium positioneren we onszelf als end-to-end partner op het gebied van mobiele oplossingen en bundelen we verschillende dienstverlening in één aanbod richting onze klanten.

Een thuis voor specialisten. 

Met de groeiende digitale volwassenheid van onze klanten, merken we ook steeds meer de behoeften aan een multidisciplinaire benadering van vraagstukken. Waar we vroeger slechts een app ontwikkelde, dienen we nu te koppelen met hardware, hebben we het over WiFi-Protocollen en moet data ontsloten worden in de cloud en in verschillende data warehousing platforms. De markt vraagt steeds vaker om proof of concepts en MVP’s om snel de levensvatbaarheid van nieuwe proposities te valideren. We zien daarbij dat low-code development steeds meer terrein wint. Met Apperium willen we daarom een thuis bieden voor specialisatie, waar we kunnen experimenteren met nieuwe technologieën en vernieuwende vormen van producten en diensten. De komende jaren investeren we hier slim in door talent aan te trekken, ons team op te leiden, strategische partnerships aan te gaan en zelfs door buy-and-build-strategieën toe te passen, om zo deze propositie verder uit te bouwen.

“Wij zien de keuze om verder te specialiseren en ons verder in te graven in doelmarkt echt als effectieve strategie om ons doel te bereiken om een leading mobile agency te worden.”

Herbert – Managing Director Apperium

Een strategie om op te blijven bouwen.

Apperium is niet het enige merk wat we zullen lanceren. Centraal in onze strategie staat dat we de komende maanden door blijven bouwen en nieuwe labels introduceren onder Apperium Group. Met deze strategie geven we ruimte aan nieuwe proposities en businessmodellen waarmee we onszelf in verschillende doelmarkten kenbaar kunnen maken en kunnen ingraven. Er staan ook al veel belovende proposities te wachten om ‘t daglicht te zien en daar zul je de komende weken en maanden ook meer over te horen krijgen.

Deel dit artikel