17 January 2023

Myler Media is onderdeel van Dutch Digital Agencies

Sinds dit jaar is Myler Media lid van Dutch Digital Agencies. We mogen onszelf rekenen tot de top van digitale bureaus in Nederland. Daar zijn trots op!
Shape 6

Sinds dit jaar is Myler Media lid van Dutch Digital Agencies. Ook wel bekend als DDA. Daarmee mogen we onszelf rekenen tot de top van digitale bureaus in Nederland. En daar zijn trots op! 

Over Dutch Digital Agencies

Dutch Digital Agencies is de branchevereniging voor digitale bureaus in Nederland. Sinds 2002 verbindt de organisatie de beste bureaus van Nederland. De ruim 160 leden wisselen kennis, ervaringen en ideeën uit rondom bedrijfsvoering en talentontwikkeling. Zo tillen we samen de digitale industrie naar het volgende niveau en bouwen we aan de toekomst.

Lidmaatschap

We zijn vereerd dat we als lid geaccepteerd zijn binnen deze mooie club van innovators. We zien ons lidmaatschap als een keurmerk, wat we met trots uitdragen. Niet iedereen mag zomaar lid worden. Je moet bijvoorbeeld minimaal 70% van je tijd met digitale dienstverlening bezig zijn en minstens een miljoen omzet draaien. Kortom: alleen serieuze partijen zijn lid.

Waarom we lid zijn geworden

Lidmaatschap van DDA heeft voor Myler Media verschillende voordelen. En daarmee indirect ook voor onze klanten. 
 

  • Kennis en inspiratie - Er wordt volop kennis en ideeën uitgewisseld onder de leden. Denk aan branchespecifieke benchmarks over zaken als salarishuizen en tarieven, maar ook aan trends en innovaties. Ook worden er events georganiseerd met interessante sprekers. Daar hopen we veel nieuwe inzichten uit te halen.

  • Netwerk - Wij richten ons vooral op app ontwikkeling. Daarbij betrekken we regelmatig partners die ons ondersteunen met marketing of UX. Door ons lidmaatschap hebben we er in één klap veel meer partners bij die op dezelfde manier als ons ‘in de wedstrijd staan’.

  • Talent aantrekken - Als groeiende organisatie zijn we altijd op zoek naar nieuwe talenten. Op het platform van DDA kunnen we onze vacatures delen en zo onder de aandacht komen bij toptalent.

Logische vervolgstap

Als groeiende organisatie was lidmaatschap voor ons een logische volgende stap. We professionaliseren ons steeds verder en dat willen we uitdragen. 

Waar onze talenten jaren geleden vooral als ‘handjes’ gevraagd werden om mee te werken aan projecten, werken we nu vooral op basis van co-creatie met onze klanten. We worden in een vroeg stadium betrokken en denken mee met de strategie en uitwerking van de digitale producten die we ontwikkelen. Zo komen we tot het beste resultaat.

Hogere kwaliteit voor onze klanten

Door de versteviging van ons netwerk en de nieuwe kennis en inspiratie die we met Dutch Digital Agencies op gaan doen, kunnen we een nóg hogere kwaliteit aan onze klanten leveren. Zo komen we samen tot het volgende niveau op het gebied van digitale innovatie.

Deel dit artikel